اعلانات
پیام های عمومی(0)
لوگو
اعلانات
پیام های عمومی (0)

بازی های رایگان ماه جولای Xbox لایو گلد مشخص شد

  • تاریخ: 08 تیر 1401
  • نویسنده: مدیریت فارس گیمر

مایکروسافت به‌تازگی بازی‌های رایگان ماه ژوئیه ۲۰۲۲ را برای کاربران ایکس باکس لایو گلد معرفی کرده است.

شرکت Microsoft همیشه با نزدیک شدن به شروع هر ماه میلادی، فهرست جدید بازی‌های رایگان برای مشترک‌های ایکس باکس لایو گلد را منتشر می‌کند. حال در انتهای ماه ژوئن قرار داریم و فهرست بازی‌های ماه ژوئیه/جولای در دسترس قرار گرفته است.

براساس جدیدترین اخبار بازی، مشترک‌های ایکس باکس لایو گلد از تاریخ ۱۰ تیر ماه (یک ژوئیه) تا ۹ مرداد ماه (۳۱ ژوئیه) می‌توانند Beasts of Maravilla را به شکل رایگان به اکانت خود اضافه کنند. در این بازی گیمرها در نقش دختری قرار می‌گیرند که در یک جنگل باید پازل‌های مختلفی را حل کند و از موجودات مختلف عکس بگیرد.

این در حالی است که از تاریخ ۲۵ تیر ماه (۱۶ ژوئیه) بازی Relicta در دسترس قرار می‌گیرد؛ محصولی که در جریان آن کاربر در نقش یک فیزیکدان قرار می‌گیرد که وارد یک پایگاه در ماه شده است و حال باید به اکتشاف در این ایستگاه فضایی بپردازد و به‌واسطه‌ی جاذبه و مغناطیس، معماهای آن را حل کند. کاربران ایکس باکس لایو گلد تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه (۱۵ اوت) قادر به کسب این بازی به‌صورت رایگان هستند.

game-news

از دیگر بازی‌های رایگان ماه ژوئیه هم می‌توان به بازی Thrillville: Of the Rails اشاره کرد. دراینجا کاربر باید پارک تفریحی خود را بسازد و آن را مدیریت کند. تیم سازنده از پنج پارک و ۱۰۰ مرحله استفاده کرد تا کاربران بتوانند انواع و اقسام طراحی‌‌های خود را روی بازی اعمال کنند. Thrillville: Of the Rails از تاریخ ۱۰ تیر ماه تا ۲۴ تیر ماه در دسترس کاربران ایکس باکس لایو گلد قرار می‌گیرد.

در انتها، شاهد رایگان شدن بازی Torchilight هستیم؛ یک محصول اکشن با المان‌های نقش‌آفرینی که بازیکنان از میان سه کاراکتر طراحی‌شده، می‌توانند شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنند و به ماجراجویی بپردازند. هرکدام از این شخصیت‌ها مهارت‌ها و تجهیزات مخصوص‌به خود را دارند که در طول مسیر، کمک حال شما خواهند بود. اشاره کنم که Torchlight از تاریخ ۲۵ تیر ماه تا ۲۴ مرداد ماه در اختیار مشترکین ایکس باکس لایو گلد قرار می‌گیرد.

تمامی مشترک‌های ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هم به تمامی بازی‌های نام‌برده دسترسی خواهند داشت.

 

منبع : زومجی

نظرات

برای ثبت نظر وارد سایت شوید